من رفتم
black heart

 
 
هنوز پنجره منتظر ايستاده

من رفتم

اشك هايم را رو ي شيشه شبنمي كردم،خنده ها را بردم

بي كليد عشق ماندي در، باز است

من رفتم

پنجره پلك هايش را باز كرده نخواهد بست

بي بدرقه

بدون ايةالكرسي

حتي صداي آب پشت گامم نخواهد بود

منتها من رفتم،بي ريا

كوله بار، دست هايم را خواهد بست

تنها مشتي خرده نور بردم؛ توشه

شايد راه شود هموار تر

پنجره به لبخند انتظار مي كشدت

من رفتم

سبك بال، بي بنه

چون سواري در ره انديشه اي ،تاختم

پنجره جاده را مي پايد

تنها سكوت مانده و پنجره ونگاه

من رفتم

خوش بحالت كه كسي نه، لا اقل چيزي

انتظار مي كشدت

دو سه خط غم دارم

روي تيره كو چه يادگري

من رفتم

افق همچون گنج درچشم مسكينم

بي سلام

بي تاب

دوان

خندان

رفتم

تنها تو بمان



من رفتم
 


نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت19:46---17 ارديبهشت 1391
زندگی قصه مرد یخ فروشی است که ازاو پرسیدند: فروختی؟ گفت: نخریدند،تمام شد… !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : ستاره

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان black heart و آدرس principefelipe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 7602
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 7602
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1